image-reklam-veteninfo
image-defaultbackend

İlin sonuna kimi uçan motosikletin istehsalına başlanacaq

image-reklam-veteninfo

LEO Flight pilot lisenziyası tələb etməyən LEO Solo şəxsi uçan aparatı üçün ilkin sifarişləri qəbul etməyə başlayıb. Yeni avtomobil 48 elektrik rotoru (maşınların və turbinlərin fırlanan hissəsi – red.) olan 2×2 metrlik platformadır.

Rotorlar hər küncdə 12 nəfərlik qruplarda quraşdırılır. LEO Solo-nun texniki xüsusiyyətləri aşağı hündürlükdə 100 km/saata qədər sürətlə təxminən 10-15 dəqiqə uçuşa imkan verir. 80 desibel gücündə cihazı güclü tozsoranın işi ilə müqayisə etmək olar. Cihazın seriyalı istehsalına 2025-ci ilin sonunda başlanması planlaşdırılır.

Layihənin həyata keçirilməsinin əsas texnologiyası evdə enerji doldurma imkanlarına malik bərk cisim batareyasıdır. Belə akkumulyatorlar hələ kommersiya bazarında yoxdur və əksər avtomobil istehsalçıları onları yalnız 2027-ci ildə təqdim etməyi planlaşdırır ki, bu da planlaşdırılan istehsal qrafikini şübhə altına alır. Bu arada, komanda artıq prototipin ilk pilot sınaqlarını keçirib, davamlı uçuş imkanlarını nümayiş etdirib, baxmayaraq ki, hazırlanmış dizayn hələ də yekundan uzaqdır.

Texniki nöqteyi-nəzərdən, çoxsaylı kiçik rotorların istifadəsi yüksək faydalı yük tələb edir və lift yaratmaq üçün əhəmiyyətli enerji tələb edir. Layihənin təsisçiləri çoxsaylı eksperimental elektrik mühərriklərinin yaradılması ilə tanınan Pit Bitar və Nagare və Furai konsept avtomobillərinin yaradılmasında əməyi olan keçmiş Mazda dizayneri Karlos Salafdır. Bitar mühərrikə cavabdeh olduğu halda, Salaf layihəyə estetik komponent gətirərək funksional platformanı qəşəng bir cihaza çevirdi.


  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki