Sizin heç hiss etmədən “TikTok”un nə istədiyinizi əvvəlcədən necə bildiyinə təəccüblənirsinizmi? Fikrinizi oxumaq kimidir, elə deyilmi? Narahat olmayın, tək deyilsiniz.
Gəlin, “TikTok”un arxasındakı sehrə nəzər salaq.
“TikTok”un asılılıq yaradan video axınının sirri onun alqoritmindədir. Alqoritmi sizi maraqlandırmaq üçün sizə nə göstərəcəyinizə qərar verən ağıllı köməkçi kimi düşünün.
“TikTok”dan əvvəl hamı sosial mediada uğurun açarının dostları birləşdirmək olduğunu düşünürdü. Amma “TikTok” fərqli bir yanaşma tətbiq etdi: dostlarınızın kim olduğuna baxmaq yerinə bəyəndiyiniz şeylərə fokuslanır. Hər bəyənmə, şərh və ya paylaşma “TikTok”a nəyi sevdiyinizi bildirir. Sonra isə bu kimi çoxunu təqdim edir.
Mütəxəssislərin fikrincə, “TikTok”un dühası onun qısa videolarında yatır. “YouTube” uzun videolardan sizin haqqınızda öyrəndiyi halda, “TikTok” izlədiyiniz hər saniyədən məlumat alır. Bu, ona nəyi bəyəndiyinizi tez başa düşməyə və daim zövqünüzə uyğunlaşmağa imkan verir.
Burada işlər daha da maraqlı olur. “TikTok” hətta gün ərzində seçimlərinizdə kiçik dəyişiklikləri qeyd edir. Beləliklə, istər səhər qəhvənizlə gəzərkən, istər gecə yatmazdan əvvəl, o, sizə o anda nə göstərəcəyini bilir.
“TikTok” xüsusi olaraq smartfonlar üçün nəzərdə tutulub ki, bu da ona böyük üstünlük verir. Digər proqramlar kompüterlərdən telefonlara uyğunlaşmalı olsa da, “TikTok” elə əvvəldən buna hazır idi.
“TikTok” daha da irəli gedir. Bəzən o, sizə yeni maraqlar kəşf etmənizə kömək üçün qəsdən müxtəlif videolar göstərir ki, bu da təcrübənizi daha maraqlı edir, eyni zamanda, “TikTok”un sizi yaxşı tanımasına yardım olur.
Alqoritm “TikTok” üçün o qədər vacibdir ki, şirkət onu satmaqdansa, proqramı bağlamağa üstünlük verir. Hətta Çinin hökuməti belə onu qorumaq üçün xüsusi qanunlar qəbul etdi.
Maraqlıdır ki, “TikTok” alqoritmini Çin versiyası olan, “səbəb” mənasını verən “Douyin” tətbiqi sayəsində təkmilləşdirdi. Çində ucuz işçi qüvvəsindən istifadə edərək məzmunu əl ilə etiketlədilər və bu, “TikTok”a Qərb rəqibləri üzərində böyük üstünlük verdi.
Beləliklə, növbəti dəfə “TikTok”da sizin üçün xüsusi olaraq hazırlanmış kimi görünən bir video qarşınıza çıxdığı zaman xatırlayın: müəyyən mənada o, həqiqətən sizin üçün gəldi.