image-1backend

Pakistan “Şimal-Cənub” dəhlizinə qoşulur

image-reklam_sirab_01

Pakistan rəsmi olaraq Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizinə (BND) qoşulma prosesinə başlayıb. Bu barədə Pakistanın Rusiya Federasiyasındakı səfiri Məhəmməd Xalid Camali məlumat verib.

Hankuk Xarici Tədqiqatlar Universitetinin (Koreya) professoru Rövşən İbrahimov Pakistanın “Şimal-Cənub” layihəsinin iştirakçılarına qoşulmasından əldə edəcəkləri üstünlüklərdən danışıb.

“Bu nəqliyyat marşrutuna nə qədər çox oyunçu qoşulsa, bir o qədər yaxşı olduğunu qeyd etmək lazımdır ki, Pakistanda kifayət qədər əhəmiyyətli bir Qvadar limanı var – o, Çinin köməyi ilə tikilib və Çin oradan yük daşımaq üçün istifadə edir dənizə çıxış konsentrasiyası və gələcəkdə buradan mümkün variantlardan biri kimi İran bazarına daxil ola bilərsiniz, sonra isə əks istiqamətdə “Şimal-Cənub” marşrutu ilə Azərbaycana mal tədarük edə bilərs. Avropa və Rusiya bazarı, Pakistan-Azərbaycan ticarət dövriyyəsinin çox aşağı səviyyədə olduğunu nəzərə alsaq, düşünürəm ki, bu, vəziyyəti dəyişməyə kömək edə bilər”.

“Pakistan böyük bir dövlətdir, həm sənaye, həm də tekstil və mədəniyyət məhsulları bizim bazarlarımızda maraqlı ola bilər -Cənub marşrutu və ya Avropadan daha qısa müddətdə idxal olunan “Şimal-Cənub” Pakistanla Hindistan arasında əlavə əlaqə üçün yaxşı fürsət yarada bilər: Pakistan Balans baxımından Hindistanla ayaqlaşmağa çalışır və bunun üçün beynəlxalq layihələrdə iştirak etmək, çoxmərhələli marşrutlardan istifadə etmək lazımdır”, – deyə Rövşən İbrahimov qeyd edib.

Azərbaycan və Pakistan

İqtisadçı Azərbaycanın Pakistanla iqtisadi əlaqələri inkişaf etdirməkdə maraqlı olduğunu, bunun üçün Şimal-Cənub BND-nin ən yaxşı həll yollarından biri olduğunu vurğulayıb.

“İqtisadiyyatda kommunikasiyanın səviyyəsi yalnız son illərdə aktivləşib, SOCAR-ın Pakistan bazarında aktiv fəaliyyət göstərməsi öz növbəsində bir sıra mallar üçün cəlbedicidir. Məsələn, Azərbaycana düyü indi təkcə Hindistandan deyil, həm də Pakistandan idxal olunur, lakin ümumilikdə ticarət dövriyyəsi hələ də artır və istənilən səviyyəyə yüksəlir”.

“Burada obyektiv səbəblər var ki, Azərbaycan açıq dənizə çıxışı olmayan ölkədir ki, bu da onun uzun məsafələrdə hər hansı mal əməliyyatı aparmasını çətinləşdirir, çünki o zaman malların dəyəri hər iki tərəf üçün sərfəli olmur (Pakistanda daxili bazar qiymətləri kifayət qədər aşağı olmasını nəzərə alsaq da).

Yəni daşınma həm Azərbaycandan, həm də Pakistandan gələn məhsulların bahalaşmasına gətirib çıxarır”, – deyə Rövşən İbrahimov əlavə edib.


  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki