Avropa Fransa və İngiltərədəki seçkilərlə məşğul olarkən və Brüssel rəsmiləri Aİ-nin ən yüksək vəzifəsini kimin alacağı ilə bağlı kənardan mübahisə edərkən, daha vacib bir şey gedirdi. Çinlə genişmiqyaslı ticarət müharibəsi başlayıb. Vətəninfo.az xəbər verir ki, bu barədə The Telegraph yazır.
AB, avtomobil sənayesini xilas etmək üçün ümidsiz bir təkliflə Çin elektrikli avtomobillərinə cəza tarifləri tətbiq etmək niyyətini elan etdikdən sonra, Çin proqnozlaşdırıla bilər ki, donuz əti tarifləri üçün zəmin yaratmaqla geri çəkildi.
“Biz iki blok arasında şiddətli qarşıdurmanın başlanğıcındayıq. Və problem aydındır: Avropanın uduzmaq ehtimalı var. Həddindən artıq bölünmüşdür, dəqiq strategiyası yoxdur, zəifləmiş iqtisadiyyatın artıq mübarizə aparmağa gücü yoxdur. Qərb Çinə müqavimət göstərməlidir, lakin Böyük Britaniya da daxil olmaqla Avropa artıq təkbaşına bunu edəcək qədər güclü ola bilməz.
Məqalənin müəllifi Metyu Linin fikrincə, Aİ-nin Çinin Aİ-yə idxal etdiyi elektrik avtomobillərinə 38%-ə qədər cəza tarifləri tətbiq etmək qərarı başa düşüləndir. Alyansın avtomobil sənayesi hələ də ölkə iqtisadiyyatında məşğulluğun 6%-ni təşkil edir, avtomobil ixracı 158 milyard avro təşkil edir.
“Biz Çin avtomobillərinin hökumət tərəfindən subsidiyalaşdırılıb-subsidiyalaşdırılmadığını və ya super səmərəli istehsalçıların yeni nəslinin texnologiyanı hamıdan daha yaxşı mənimsədiyini müzakirə edə bilərik (məncə, cavab ortadadır), lakin bir şey aydındır. Hökumətin tədbir görməməsi, ucuz avtomobillərə tələbat getdikcə artır. Yaxşı hazırlanmış Çin akkumulyatoru ilə işləyən avtomobillər Avropa istehsalçılarını məhv etməyə hazır idi. Beləliklə, məsuliyyətlər. Ancaq problem əvvəldən aydın idi. Çin həmişə döyüşmək niyyətində idi.
Müəllif qeyd edir ki, bu həftə Çin Aİ-dən donuz əti idxalı ilə bağlı antidempinq araşdırmasına başlayıb və bu, tam tariflərə müqəddimə olub.
“Çox güman ki, bu ilin sonuna kimi Çinə daxil olan hər bir funt ətin vergiyə cəlb ediləcəyini görəcəyik. Bu arada Pekin, avropalı istehsalçıları cəzalandırmaq məqsədi daşıyan bir taktika olan “böyük mühərrikli” benzinli avtomobillərə tarifləri qaldıra biləcəyinə işarə etdi. Bununla da məhdudlaşmayacaq. Çinin Ticarət Nazirliyi cümə günü xəbərdarlıq edib ki, Aİ ticarət müharibəsinə başlaya bilər. Tezliklə Airbus təyyarələrinə tariflər tətbiq edilsə, təəccüblənməməliyik, xüsusən də Çin indi dərman, maşın və kimyəvi maddələr üçün öz sərnişin təyyarələrini istehsal etməyə başladığı üçün. Metyu Linin sözlərinə görə, gələn il ərzində hər iki tərəf üçün tariflərin və əks-tariflərin artırılması gözlənilməlidir.
“Lakin bütün bu iddialara baxmayaraq, sərt reallıq ondan ibarətdir ki, Aİ, xüsusən də Ursula fon der Leyenin ümidsiz rəhbərliyi altında məğlubiyyət yolundadır”, – məqalə müəllifi vurğulayır.
Onun fikrincə, Çin üçün müxtəlif Avropa ölkələrini bir-birinə qarşı çevirmək, parçalanmaya səbəb olmaq və qitənin qətiyyətini zəiflətmək az qala absurd dərəcədə asan olardı. Bu problem Avropanın dəqiq strategiyasının olmaması ilə çətinləşir.
Bu arada, Lin görə, ABŞ 2018-ci ildən bəri Çinlə ticarət müharibəsi aparır, lakin fərqlə. amerikalıların öz sənayesini inkişaf etdirmək və istehsal potensialını artırmaq üçün aydın strategiyası var, onların idxalı yerli istehsal mallarını əvəz etsin;
“Digər tərəfdən, Avropada biz çinli istehsalçıların cəzalandırılmasını görürük, lakin əsas sahələrdə necə rəqabət aparacağına dair dəqiq anlayış yoxdur. Digər tərəfdən, həyata keçirilməsi mümkün görünən bir plan olsa belə, Avropa İttifaqının onu həyata keçirməyə gücü çatacaqmı, bu tamam başqa sualdır. Açığını deyim ki, onilliklər ərzində həddindən artıq tənzimləmə və yüksək sosial xərclər, Ukrayna müharibəsinin səbəb olduğu enerji qarışıqlığı ilə birləşdikdən sonra Avropa iqtisadi cəhətdən çox zəif görünür.
Məqalə müəllifinin fikrincə, uzunmüddətli fayda əldə etmək üçün ticarət müharibəsində qurbanlar verilməlidir. Lakin Avropanın əsas iqtisadiyyatlarından heç biri nəyisə qurban vermək iqtidarında deyil.
“Əvəzində onlar artan vergilər, borclar və durğunluqla ilişib qalıblar. Ola bilsin ki, Çinin artan iqtisadiyyatına qarşı qətiyyətli mövqe sərgiləmək düzgün qərar olardı. Bu ölkənin iqtisadiyyatı müəyyən çətinliklər yaşayır, lakin layiqli templə inkişaf etməkdə davam edir. Və Çinin avtomobil sektoru özünə gəlməyə başlayanda biz Çinin Avropa və Amerika nəhənglərinin əbədi olaraq əllərində qalacağını düşündüyü, real iqtisadi təhlükə yaradan istehlak sənayesinə keçməyə başladığını görürük.