image-9999999backend

Amazon dünyanın ən bahalı brendi oldu

image-reklam_sirab_01

Dünyanın ən böyük onlayn pərakəndə satış şirkətlərindən biri olan Amazon, ötənilki reytinqdən 51 milyard dollar dəyər itirsə də,  Brand Finance Global 500-də dünyanın ən bahalı brendi seçilib.

Vətəninfo.az xəbər verir ki,  əvvəlki lider Apple isə daha da ucuzlaşıb.

Amazon marka dəyəri 15 faiz azalaraq 350,3 milyard dollardan 299,3 milyard dollara düşsə də, dünyanın ən bahalı brendi kimi yerini bərpa edib.

Apple marka dəyəri keçən ilki 355,1 milyard dollardan indi 297,5 milyard dollara qədər 16 faiz azalaraq ikinci yerə düşüb.

İlk beşlik ötən illə müqayisədə dəyişməyib – üçüncü yerdə Google (281,4 milyard dollar), dördüncü yerdə Microsoft (191,6 milyard dollar), beşinci yerdə Walmart (113,8 milyard dollar) qərarlaşıb.

Twitter və Snapchat-ın siyahıdan çıxmasından sonra reytinqdəki texnologiya şirkətlərinin sayı 50-dən 48-ə düşüb. Ən sürətlə böyüyən brendlərdən biri kimi Tesla (reytinqdə 9-cu yer, 66,2 milyard dollar) və BYD (199-cu yer) seçilib.

Bu reytinqdə ilk üç ən bahalı rus brendi Sber (163-cü yer), Qazprom (420-ci yer) və Lukoil (457-ci yer) olub.


  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki