Məşhur platforma ölkə bazarına yeni formada daxil olacaq və bundan sonra hansı yeniliklər baş verəcək?
Məşhur “Trendyol” bazarı ətrafında son zamanlar səs-küy sona çatdı. Türkiyənin ən böyük elektron platforması Azərbaycanın “PAŞA Holdinq”i ilə razılığa gəlib və indi bu müqavilə çərçivəsində yerli bazara daxil olur.
Maraqlıdır ki, bu hadisədən əvvəl, cari ilin fevral ayının sonlarına yaxın “Trendyol” Antiinhisar Nəzarəti və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinin gözündən bir anda düşmüşdü. Bu xidmətin Haqsız Rəqabət və Reklam Qanunvericiliyinə Nəzarət şöbəsinin baş məsləhətçisi Cavid Süleymanlı isə yerli biznesə qayğısı ilə hamını təəccübləndirmişdi. Türkiyənin tanınmış internet mağazasına qarşı haqsız rəqabət şübhələri səsləndirilmişdi.
Məmurun açıqlamaları geniş ictimai rezonansa səbəb olmuşdu. Vətəndaşlar və ekspert icmasının nümayəndələri bu strukturun göstərdiyi qayğıdan heyran qalmışdılar.
“Tutaq ki, hansısa qurumun Bakıda “Trendyol”da olduğu kimi eyni məhsulları satan pərakəndə mağazası var. Və onun icarə haqqı, ƏDV və gömrük xərcləri var. Təbii ki, pərakəndə satış şirkəti Azərbaycan bazarında “Trendyol” ilə rəqabət apara bilməz”, – deyə C.Süleymanlı açıq şəkildə demişdi.
Antiinhisar departamentinin xəbərdarlığı elektron platformanın gələcək taleyi ilə bağlı suallar yaratmışdı.
Düzdür, sonradan Dövlət Xidməti buna baxmayaraq, ölkədə yerli və xarici rəqəmsal ticarət platformalarının fəaliyyətini məhdudlaşdırmaq üçün heç bir tənzimləyici tədbirin planlaşdırılmadığını rəsmən elan etdi. Və bu hadisələrdən təxminən iki ay sonra, mayın əvvəlində “Trendyol” yenidən informasiya dalğasında göründü.
İndi ekspertlər və praktiklər Türkiyənin elektron ticarət platforması ilə “PAŞA Holdinq” arasında imzalanmış müqaviləni müzakirə edirlər. Və bununla bağlı əsas məsələ qiymətlərin nə qədər artacağıdır.
“Düşünürəm ki, “Trendyol.com” istifadəçiləri indi “Trendyol.az”-a yönləndiriləcək. Orada əvvəlki sərfəli qiymətləri görəcəklərmi, yoxsa “Trendyol” bazarımız üçün yeni, daha yüksək qiymətlər müəyyən edəcək, bunu demək çətindir. Baxmayaraq ki, bu müqaviləni imzalayan “PAŞA Holdinq”in rəhbəri qiymətlərin daha da münasib olacağına, seçimin müxtəlif olacağına inandırıb”, – deyə Azərbaycan İnternet Forumunun prezidenti, İKT üzrə ekspert Osman Gündüz AYNA-ya bildirib.
“Amma indidən güman etmək olar ki, Azərbaycan bazarında bəzi brendlərin “Trendyol” vasitəsilə satışına hələ də məhdudiyyətlər olacaq və qiymət siyasətini isə yaxın vaxtlarda görəcəyik. Ona görə də münasib və sərfəli qiymətə ümid edək”, – deyə o söyləyib.
Mütəxəssis etiraf edib ki, “PAŞA Holdinq” ilə tərəfdaşlıq yalnız “Trendyol”a diqqət yetirən onlarla yerli kiçik yükdaşıma şirkətinin rəqabətini çətinləşdirəcək: “Bağlanma təhlükəsi yaşayacaqlar. Son iki-üç il ərzində bizdə 200-ə qədər belə yükdaşıma şirkəti yaranıb ki, onlar yalnız “aralıq funksiyanı” yerinə yetiriblər. Bununla belə, onların taleyi proqnozlaşdırıla bilərdi, çünki xidmətlərin dar spektrinə görə onlar nə vaxtsa risk altında ola bilərdilər”.
Gündüzün sözlərinə görə, sensasiyalı epizoda vahid yanaşma ilə bazarımızda belə böyük oyunçunun meydana çıxması yerli elektron ekosistemdə mütərəqqi tendensiyaların yaranmasına təkan verəcək: “Digər məsələlərlə yanaşı, bu hadisə fonunda elektron ticarət mədəniyyəti də formalaşacaq, xidmətlərə sürətli çıxış təcrübəsi, innovasiya və texnologiyaların tətbiqi, xidmətlərin rahatlığı, “PAŞA Holdinq” və onun “Umico e.” e-ticarət ekosistemində ticarət platforması artacaq və beləliklə, “PAŞA Holdinq” bu bazarda əsas oyunçuya çevriləcək”.
İqtisadçı ekspert Eldəniz Əmirov mövzuya dair AYNA-ya şərhində deyib ki, “Trendyol”da yeni dəyişikliklərin edilməsi heç də yükdaşıma şirkətlərinin zərər görəcəyi və ya hər hansı təhlükə ilə üzləşəcəyi anlamına gəlmir: “Son illər Azərbaycanda 200-dən çox yük şirkəti yaranıb, onların arasında güclü və zəif şirkətlər var. Sonuncular rəqabətə tab gətirməyəcək və bazarı tərk edəcək. Razılaşmadan sonra “Trendyol” əvvəlki kimi işləyəcək, lakin daha funksional olacaq”.
“Əgər əvvəllər sifariş verərkən bu platformanın yerli müştəriləri yükdaşıma şirkətlərinin ünvanları ilə məhdudlaşırdısa, indi onlar sifarişin çatdırılacağı ev ünvanı və ya iş yerinə çatdırılmasını da təklif edə bilərlər. Təbii ki, bu, əlavə xərclərə gətirib çıxaracaq, lakin bu, istifadəçi təcrübəsini artıran müsbət haldır”, – deyə o vurğulayıb.